Song nato e crisciuta Napule cu poca voglia e studia ma cu na passione rint o core e ddivinna nu bravo pizzaiuolo. A parti all’eta e trirece anni, quann furnett l’anno scolastico, accummincaie a me cercà qualche fatichella ma niente me soddisfaceva. E puntualmente tutt e sere, cu e panni scpuorche e fatica, me fermavo a pizzeria sott a casa mia è rummanevo lla per ore n’cantanneme a guardà e pizzaiuol. A sirece anni, quanne perdette a papà mio, decidette e me mbarà nu mestiere e accusí me rimboccaje e maneche e mettette a fà l’idraulico, ma o suonne mij era semp e fà ‘o pizzaiuolo è fuje accussì ca a matina jeve a fà l’idraulico e a sera o pizzaiolo rint‘a chella pizzeria sott a casa mia. O duimil e sei, nzieme a muglierema Daniela, ce ne jetteme a Milano e aropp cocc’ ann se ne sagliette pure cainateme Gennaro e nziem avimm continuato a fa l’idraulici pe dieci anni, facenn a matina l’idraulici e a sera e pizzaiuoli fino a che, o duimila e sirece decidetteme e ce arapì nu locale tutto do nuost e accusì nascette “Troppo Napoletani”.
#SEMPREALTOP
Song cresciut a Napule ca’ passion ‘ra pizza! Aropp a terza media jette a faticà pe da’ na mano economica a famiglia mia, arranganneme cu lavoretti ma nun me soddisfacevano ne’ economicamente ne’ moralmente, pecchè ‘o suonn mij era chill’ e divinità nu bravo pizzaiuolo. A sirece anni decidette è me ne sagli’ a Milano, a du sorema chiu’ grossa, pe cercà e cagnare o percorso da vita mi a, e me mettette a fa’ l’idraulico nzieme a cainateme Bruno, per sei anni, ma astipanneme semp o suonn mij rint o cassetto e me arapì ‘na pizzeria. È fuje accussì, ca o duimila e sirece, io e Bruno decidetteme e ce arapì na pizzeria d’asporto cu qualche posto a sedere crianne n’angolo piccerillo e Napule, mettennece a rint aneme e core, e o chiammaime “Troppo Napoletani”.
#SEMPREALTOP
Per evitare spiacevoli inconvenienti si prega di informare preventivamente il nostro personale nel caso di allergie o intolleranze alimentari o nel caso in cui si stia seguendo una dieta vegetariana. Siamo preparati per consigliarti nel migliore dei modi.
Regolamento CEE 1169/2011 D.L. n.109 del 27 gennaio 992 sezione III -D.L. n.114/2006 I nostri piatti possono contenere allergeni.
Crostacei e derivati
marini e d’acqua dolce: gamberi, scampi, granchi e simili.
Piccante
Il piatto è speziato e piccante
Vegan
Il piatto è vegano
Senza Glutine
Il piatto è senza glutine e quindi adatto a tutte le persone intolleranti
Novità
Il piatto è una novità appena aggiunta sul menù
Prodotto abbattuto all’origine o surgelato
Il piatto contiene un ingrediente surgelato o stato abbattuto all’origine